{:id=>13, :name=>"Pluus.no", :url=>"https://pluus.no", :currency=>"NOK", :locale=>"nn"}
FAQ
Medlemsklubben
Hos Pluus.no ønsker vi å gjøre det billigere å være forbruker. Medlemmer kan kjøpe 123 000 merkevarer og hverdagsprodukter til handlepriser – og dermed til langt under normal supermarkedspris. Det betyr at du betaler det samme som vi betaler leverandøren. Vi har fjernet overskuddet vårt på den enkelte varen, og du slipper å kvitte deg med annet enn en månedlig betaling for medlemskap pluss kjøpesummen på det du fyller i kurven.

Du gjennomfører et kjøp til medlemspris i vår butikk. Medlemskapet aktiveres da automatisk.

Ja, du kan handle på Pluus.no som gjest og uten å være medlem. Da handler du ganske enkelt til våre vanlige priser og må huske å velge normalpris før du legger produktet i handlekurven

Du kan alltid melde deg av hvis du ikke lenger trenger det. Av tekniske årsaker er dette imidlertid kun mulig 24 timer etter opprettelsen.

Det praktiske
Du kan si opp medlemskapet når du vil, det er ingen forpliktelser. For å si opp medlemskapet ditt må du logge inn på vårt "kundesenter" eller kontakte vår kundeservice på epost eller telefon.

Du logger inn på «kundesenter» med den e-postadressen du brukte i forbindelse med kjøpet. Første gang du logger inn må du bruke funksjonen «Har du ikke passord?». Du vil da motta en e-post med en lenke for å velge et passord som du kan logge inn med (husk å sjekke spam-mappen din dersom du ikke mottar e-posten).

Medlemskapet ditt registreres på din e-postadresse. Dette er grunnen til at du må oppgi din e-post når du kontakter oss i forbindelse med ditt medlemskap.

Din ordrebekreftelse er din faktura. Vi tilbyr dessverre ikke annet enn dette, da vi utelukkende er en nettside for privatpersoner.

Hvis du ikke husker passordet ditt, må du bruke "Glemt passord?"-funksjonen. Du vil deretter motta en e-post med en lenke for å velge et passord som du kan logge inn med. (Husk å sjekke spamfilteret ditt hvis du ikke mottar e-posten).

Vi har ingen fysisk butikk, vi er utelukkende en nettbutikk.

Husk å bruke e-posten du brukte i forbindelse med kjøpet. Hvis du ikke kan logge inn eller e-postadressen din ikke kan gjenkjennes, kan det skyldes at du enten har brukt en annen e-postadresse da du gjennomførte kjøpet hos oss eller at det er en stavefeil i e-postadressen din. Ta kontakt med vår kundeservice på mail eller telefon så hjelper de deg videre.

Om kjøp
Bestillingen din blir nå behandlet og vil bli sendt så snart som mulig. Leveringstiden på bestillingen din avhenger av produktene du har bestilt. Produktenes leveringstid vises på de enkelte produktsidene på Pluus.no under 'Leveringstid' og alle varer sendes samlet. Du vil motta en e-post fra Bring med en lenke for sporing og sporing så snart pakken din er sendt.

Du vil motta en e-post fra BRING med et sporingsnummer så snart pakken din er på vei fra vårt lager.

Hvis pakkebutikken du har valgt er full av pakker, videresender Bring pakken din til nærmeste pakkebutikk som har plass. Du kan da hente pakken her.

Vi kan dessverre ikke endre eller legge til noe i en ordre som allerede er betalt for.

Vi tilbyr dessverre ikke bytte av varer. Du har imidlertid alltid rett til å bruke angreretten din.

Det er 14 dagers full angrerett på de fleste varer som kjøpes i vår nettbutikk. Det er INGEN angrerett på mat og innbo. Du må sende tilbake bestillingen uten unødig opphold og senest 14 dager etter at du har gitt beskjed om at du ønsker å benytte deg av angreretten. Varselet skal gis pr e-post på [email protected]. I meldingen må du gjøre oss tydelig oppmerksom på ordrenummeret ditt og at du ønsker å benytte deg av angreretten. Husk å legge ved kopi av ordrebekreftelsen og/eller vårt angreskjema i pakken.

Hvis du har fullført kjøpet - dvs. trykket godkjenn og lagt inn betalingsopplysningene dine - vil du motta en e-post med en ordrebekreftelse. Dersom e-posten ikke når innboksen din, er det en sjanse for at den havner i spamfilteret. Hvis du ikke mottar en e-post med ordrebekreftelse, kan det ha oppstått en feil. Send oss en e-post på [email protected] så hjelper vi deg med å finne feilen eller få tilsendt ordrebekreftelsen på nytt.

Kun privatpersoner kan bli medlem av Pluus.no og dermed handle til medlemsprisen. Bedriftskunder har mulighet til å handle, kun til normal pris.

Dessverre ikke. Vi selger alle våre varer til innkjøpspris. Du kan derfor kjøpe varer med stor rabatt så lenge du er medlem.

I tilfelle at varen er skadet ved mottak, kontakt oss så snart som mulig via [email protected], for mer informasjon om hvordan du går frem. Det er 2 års klagerett etter kjøpsloven. Vår reklamasjonsrett gjelder material- og/eller produksjonsfeil. Du kan få varen reparert, byttet, pengene returnert eller prisen redusert, avhengig av den spesifikke situasjonen.

Returkostnader må dekkes av kjøper selv. Pakken skal sendes med levering til adressen. Vær oppmerksom på at vi ikke henter forsendelser som sendes til pakkebutikker eller forsendelser sendt av kontantbetaling ved levering. Det er en fordel å sende forsendelsen med Track and Trace, da du som kunde har ansvaret for at returen kommer frem til oss. Varene skal sendes til: GL Norway ApS c/o Postens godssenter 0060 Oslo Merk! Du kan ikke levere pakken fysisk til adressen.